نوکیا Normandy گوشی نوکیا با سیستم عامل اندروید

تبلیغات

نوکیا Normandy گوشی نوکیا با سیستم عامل اندروید

شایعه شده که مدل نورمندی نوکیا که یک دستگاه با پلتفرم اندرویدی است به صورت غیر رسمی در دنیای آنلاین پخش شده که به این معنی است که حتما مسایلی حقیقی در پشت این موضوع وجود دارد.

 در حالی که نوکیا هنوز اعلام نکرده که به چه صورت و یا چه وقت قصد انتشار این مدل را دارد ولی evaleaks با اکانت اسپانیایی خود طرح نزدیک به نورمندی را منتشر کرده است.

 

 از آنجایی که می‌توانید در تصاویر ببینید، انتظار می‌رود که نورمندی در رنگ‌های متنوع تولید شود و می‌تواند تاثیر مناسبی در بازار داشته باشد و پس از آن مهمترین نکته این خبر آن است که تا به حال تصویری از رابط کاربری این گوشی در دست نداشتیم.

 اگر می‌خواهیم دقیق تر به این رابط کاربری نگاه کنیم متوجه می‌شوید که چیدمان و جایگیری برنامه‌ها به شکل ملموسی به ویندوز موبایل نزدیک است همچنین برنامه‌ها و بازی‌های رایجی روی گوشی به شکل پیش فرض نسب شده و شواهد امر نشان می‌دهد که این مدل به شکل دو سیم کارته طراحی شده است.

 نا گفته نماند که نوکیا هنوز نورمندی را معرفی نکرده و ما تنها می‌توانیم به انتظار این رویداد بسیار عالی بنشینیم. به طور حتم انتشار گوشی نوکیا با پلتفرم اندروید، هرچند متوسط می‌تواند طوفان مهیبی را برای صنعت موبایل ایجاد کند و در این میان موقعیت بازار شرکت‌هایی مثل سامسونگ که در این دوران جایگاه پادشاهی نوکیا را از آن خود کرده بودند به خطر بیافتد.

 




برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.